Jeg synes kattepiss er den verste lukta. Og at skam og anger er det verste å føle.

7 kommentarer :

  1. havregrøt er godt, men taco er bedre.

    SvarSlett
  2. Det er kanskje det største problemet mitt med katter: Pisset deres. Mulig jeg har opplevd litt for mange hjemløse eller uskikkelig katter, men det er så få fælt når sko og klær blir tisset på, og det stinker i hele rommet.

    Jeg så forresten noe på bakken i dag som minnet om headeren din. Det var litt gøy. Apropos headere og katter: Så morsomt at du la merke til Bartholomew (header-katten min)! Du har helt rett: Han er veldig lett, pelsen veldig myk og blikket hans er ganske foruroligende. Han er fra Hellas og har fått sin egen utkikkspost på pulten slik at han kan speide utover rommet.

    SvarSlett
  3. spiste havregrøt til kveldsmat igår

    SvarSlett
  4. takk- jeg skrev ikke noe brev, men jeg skriver jo, det er jo det jeg gjør for å holde styr på alt og noe kommer på eigenarta og noe gjør ikke det og det er helt greit. og mer og mer blir sagt høyt også, det er bare så vanskelig av og til, sant. men takk igjen, kommentarer som din er ikke så dumt det heller. nå skal jeg slutte å fortelle livshistoria mi. godnatt.

    SvarSlett
  5. Eg likar måten bloggen din reflekterer alt og ingenting i heile verda på ein gong.

    SvarSlett
  6. Kattepiss lukter helt sykt. Havregrøt fristet kjempemasse nå! Sulten as fuck, men nada frister, også har jeg ikke havregrøt-greier...

    SvarSlett