tales


my cat, Tassen.

12 kommentarer :

  1. er du klar over hvor sykt bra dette var? jeg mener det.

    SvarSlett
  2. ok, dette er kanskje litt teit:
    men nå har jeg lurt i tusen år, og jeg kunne kanskje funnet det ut fort (men jeg vet ikke hvordan), men hvem er du? eller for å snu på det; hva heter du?
    nå føler jeg meg dum om du kjenner meg, eller vet hvem jeg er. oi oi. unnskyld om jeg ødelegger mystikken.

    kommentarene dine og bloggen din gjør meg bunnløst nysgjerrig!

    SvarSlett
  3. Ååh, jeg elsker det! Skjønner ikke at det går ann å lage noe så kult, og å komme på det og alt sånn. For å bruke litt sterke ord; du er dødskul!

    SvarSlett
  4. pusepuse!!!!!!!!!!!! pus vil ha!!!!!! grr mama er allergisk. btw det der var freaky. effekten er enkel, men jeg synes alltid det er like skummelt. puselabber. mykeste som finnes.
    // takk! *glad*

    SvarSlett
  5. HAH nå tror jeg at jeg vet hvem du er.
    DU KJENNER JO BENEDICTE JO

    SvarSlett
  6. Det var gøy, type dette var noe jeg likte veldig godt!

    SvarSlett
  7. morsomt !

    sraphine, hun var en fransk vaskekone som malte på fritiden og til slutt ble veldig kjent. Det går en film på kino om henne nå - du burde se den - Séraphine´.. så den på den minste salen på saga . utrolig estetisk vakker og imponerende filming.

    SvarSlett